Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

19/09/2011 21:48 - 19/09/2011 21:51 #451 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Παρατηρηστε το βιντεο και δειτε με τι εξοπλισμο ψαρευει ο ανθρωπος. Λογικα πανω απο 50-60 μετρα δεν εριξε το βαριδιο με αυτα τα εργαλεια.



ΦΙΛΙΚΑ

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΩΝΣΑΤΙΝΟΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος(crazy), ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2011 22:20 #452 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
ενα τετοιο ''γαιδουρι'' προχτες πεταχτηκε μπροστα μου σε μια βολτα με μασκα(δεν περιμενα να δω τετοιο μεγεθος στα μερη μου)
και απορω πως και την εχει γλιτωσει μεχρι τωρα(λιγο ποιο περα κυνηγαγαν 2 ψαροντουφεκαδες)
η ατιμη ηρθε προς το μερος μου ,με περιεργαζοταν,πολυ ομορφη
νιωθω τυχερος που ειδα τετοιο ψαρι

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2011 22:33 #453 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Συγχαρητηρια, μπραβο ,ομορφη εμπειρια! Μην απορεις που εχει γλυτωσει. Αυτη ειναι η φυση της να επιβιωνει και μεσα απο αυτο αποκτα εμπειρια!
Δεν ειναι εκολη λεια για τους ψαροντοφεκαδες. μονο με φακο ή αν ειναι βραχομενες ή σε καποιο καρτερι. Εν κινησει και μερα δεν πλησιαζονται.


ΦΙΛΙΚΑ

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΩΝΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος(crazy)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2012 18:11 #454 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Καλησπερα!!!Πείτε καμία τεχνικούλα για ψάρεμα τσιπούρας απο λιμάμι!!! Ευχαριστω
Γιαννης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/02/2012 19:30 #455 από πανος
Απαντήθηκε από πανος στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
απο λιμανι με την τεχνικη του εγγλεζικου αν εχεις υπομονη κ εχει κ κανενα ψαρακι απο κατω!! το σιγουρο ειναι οτι για το συγκεκριμενο ψαρεμα θα πρεπει να εχεις κ αποχη μαζι σου!!! κλες ψαριες!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 12:55 - 06/03/2012 13:00 #456 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Θελω να ρωτισω ρε παιδια οποιος ξερει.. το ψαρεμα της τσιπουρας ειναι με casting ή surf casting και αν μποριτε να μου λεγατε τα πραγματα που πρεπει να εχει ενα τετιο καλαμι και ο μηχανισμος του για ενα τετιο ψαρεμα !!!!!! δλδ action τα μετρα του καλαμιου και τα πραγματα που πρεπει να εχει ο μηχανισμος....

Υ.Γ ο ψαρεμα θα ειναι απο παραλια !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 13:04 #457 από Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 13:19 - 06/03/2012 13:26 #458 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
χμμμ δεν εχει ομως αυτα που ζηταω :(
Επισης αν θα μπορουσε να μου διξει και καμια αρματωσια καποιος ειμαι πολυ νεος σε αυτον τον τροπο ψαρεματος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 14:26 #459 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Φίλε Θανάση σε 45 σελίδες που είναι τα δύο θέματα που σου παρεθέτει ο αγαπητός Δημήτρης είμαι σίγουρος ότι θα τα βρείς ..Για αρματωσιά κάτι απλό : στη μάνα πέρασε ένα μολύβι ελιά , μία χάντρα προστασίας για τον κόμπο σου και ένα στριφτάρι ..Απο κει και πέρα το παραμαλλο σου οσο μακρυ το θες ή το χρειάζεται ο βυθός ή ο καιρός τη μέρα που ψαρευεις ..Εϊναι γενικό όμως πολύ αυτό που σου λέω ..
Για μηχανισμό και καλάμι πάλι εξαρτάται με τί συνθήκες θα ψαρέψεις .. Σίγουρα διαφορετικό εξοπλισμό θές σε συνθήκες έντονου αέρα και κυματισμού απ ότι σε συνθήκες νηνεμίας !
Μπορεί να έχεις και εκπλήξεις άλλες άν πάς με συνθήκες surf όπως σαργοί και άλλα ψάρια .. Καλά να περάσεις πάνω απ όλα και ξεψάχνισε το φόρουμ είναι εμπειρία πολλών ετών συγκεντρωμένη εδώ μέσα !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2012 14:38 #460 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Basika me kalo kairo paw xwris aerides kai tetia ..!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.229 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection