- Δημοσιεύσεις: 187
- Μου αρέσει που έλαβε 138
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
John έγραψε: Καλημερα και απο μενα παιδια!εγω για τσιπουρες χρη/οιω τα εξης : (και δεν θα ελεγα πως με δυσκολευει και πολυ να την πιασω εαν ειναι μεχρι 1 -1,5 kg.)
Πετονια για παραμαλα:Sakana special fluorocarbon coated νουμερο 0.284 mm(13,09 kg).ειναι 100 μετρα και ειναι ιαπωνικη.ειμαι ΑΠΕΙΡΑ ευχαριστημενος.το μονο που με ποναει ειναι η τσουχτερη της τιμη. 7 - 7,50 ευρω
Αγγιστρια:Morigen τσιπουρισια.O κωδικος τους για οσους ενδιαφερονται να τα αγορασουν ειναι 634BN.Μεγεθος 3 (Mεγαλα) η 5 (πιο μικρα) αναλογα το δωλωμα που θα τους βαλω.στο 5ρι παντος περναω ολοκλιρο μανακι η αμερικανο και χτυπησαν πολλα ψαρια.
Λοιπον.Επανω στη μανα του μηχανισμου τοποθετο ενα σισσι και αμεσως μετα μια χαντρα για την προστασια του κομπου (για να μην φθηρεται και σπασει στο πεταγμα).κανω ενα κομπο μετα την χαντρα και εκει τοποθετω μια στριφταροπαραμανα νουμερο 8.δεν χρειαζετε υπερβολες και μεγαλα εξαρτηματα.τα μικρα ειναι πολυ ανθεκτικα.δεν προκυτε να σπασει.στην στριφταροπαραμανα μετα βαζω το παραμαλο μου (τα φτιαχνω σε μηκος απο 40 εως 60 cm) δεν θα βαλω ΠΟΤΕ 1μιση μετρο που βαζουν μερικοι φιλοι.εκτος και αν ψαρεψω σε ακραιες καιρικες συνθηκες που τοτε ισως βαλω γυρο στο 1 μετρο για να μην την πονηρεψω.επανω στο σισσι συρομενο βαρυδιο για να μην κουνιεται με το απαλο τραβηγμα της και πονηρευτει παλι.Τελος απο δωλωματα προσωπικα βαζω μονοδολια,αμερικανο.τα τιμαει ιδιαιτερα αυτο το ψαρι!Ελπιζω να βοηθησα.Φιλικα Γιαννης!καλες ψαριες!!!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει
Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:
Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:
John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει
Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης
ευτυχη πιστευω οτι μπορεις να το γλιτωσεις το (κοκορετσι) τοποθετοντας μετα το στριφταρι σε συρωμνη αρματωσια εναν αποστατη καουτσουκ ειναι σαν μονωση απο κλωδιο ενα πραγμα πως το λενε δεν ξερω αλα κανει δουλεια και εισαι παντα καθαρος οταν βγαινεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD