Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

06/03/2012 14:42 #461 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ThÃnos Te έγραψε: Basika me kalo kairo paw xwris aerides kai tetia ..!


Οπότε για αρχή αποκλείουμε τον όρο surf casting..Μπές αδέρφι και διάβασε και θα βρείς πολύ πράμα , για οποιαδήποτε απορία τα ξαναλέμε είναι πολλοί οι φίλοι που θα σε βοηθήσουνε σε οποιαδήποτε απορία, μετά που θα διαβάσεις τα θέματα που σου παρέθεσε ο αγαπητός μας διαχειριστής !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/03/2012 11:58 #462 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
kamia alli apantisi re paidia ? :shout:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2012 13:25 #463 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ρε παιδια για την τσιπουρα το καλοκαιρι ειναι κανα γνωστο δολωμα δηλ.. να ειναι το standard? Γιατι εχω βγαλει τσιπουρα με φαραω και την αλλη μερα δεν τσιμπαγε μια σε εμενα αλλα στον διπλα με γαριδες !!! :fool:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2012 14:08 #464 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Διαβασε εδω Θαναση:http://www.psarema.gr/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=114&id=701&Itemid=240 Το σαιτ ειναι ενας πραγματικος θησαυρος πληροφοριων!Αρκει να μπεις στον κοπο να ψαξεις!Με το να ανοιγεις νεα τοπικ,απο τη στιγμη που υπαρχουν ηδη,το πιθανοτερο ειναι να μην παρεις τις πληροφοριες που χρειαζεσαι,επειδη θα σου απαντησουν μονο οσοι δουν το μηνυμα σου!Ενω αν ψαξεις βρισκεις τα παντα εδω μεσα!Να εισαι καλα και καλη αναγνωση...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D, ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/03/2012 14:14 #465 από ThÃnos Te
Απαντήθηκε από ThÃnos Te στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
efxaristw polu :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 20:45 #466 από ΚΩΣΤΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Αυτο δεν ειναι τσιπουρα,βαγονι ειναι!!!!!!

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 09:44 #467 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Gia se olous tous filous to site
exw mia aporia sto psarema tis tsipouras pou lene me anixta frena na psarevoume
an psarevw me anikta frena pos 8a katalavw oti tsibaei ?
rwtaw epidi eimai neos sto psarema me tin texniki tou casting :suicide2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 10:01 - 21/07/2012 10:02 #468 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Υπαρχει η <<σχολη>> που ψαρευει τσιπουρεs με κλειστα φρενα.
Υπαρχει η <<σχολη>> που ψαρευει τσιπουρεs με ανοιχτα φρενα.Οταν τσιμπησει το ψαρι θα παρει φρενα φιλε Thano!!!



ΥΓ-Αν εχειs τη καλοσυνη γραφε με Ελληνικουs χαρακτηρεs!!!Ευχαριστω!!!

:bye: :tr_hi: :give_rose:


ΥΓ-Τα θεματα συγχωνευτηκαν!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 10:33 #469 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Υπάρχει και η σχολη " με τα φρένα κομμένα " χεχεχεχ . :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Φίλε Θάνο όταν θα τσιμπήσει το σημαντικό είναι το πως θα την χειριστείς κατά την ανάκτηση αν είναι αξιόλογου μεγέθους . Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις που η τσιπουρα παίρνει το δόλωμα μέσα στο στόμα της το κρατάει εκεί , το ξεζουμίζει και το φτήνει μόλις αισθανθεί τον παραμικρό κίνδυνο . Άβυσσος η ψυχή της σαν της γυναίκας !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 11:05 - 21/07/2012 11:08 #470 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Χχαχαχαχαχα :lol2: :lol2: :lol2: .Πολυ καλη συγκριση φιλε Σπυρο!!!Οσο αφορα το θεμα το ψαρεμα της με κυκλικα αγκιστρια θελει τεντομενη πετονια ή και με κοιλια κανει δουλεια το κυκλικο ?Και το καλαμι 45 μοιρες ή πιο πολυ ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.238 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection