Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

23/07/2012 10:47 #491 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: καταλαβες ποιο λεω φιλε γιωργο? σαν θερμοκολητηκο ενα πραγμα και καθετε πανω στο στριφταρι και σου δίνει μεγαλύτερη αποσταση απο το σισι και το βαριδιο που κρεμεται ομοαξονικο δεν ειναι παντος



ναι Θοδωρα οντως δεν καταλαβα νομιζα για φλοτερ οτι ειπες γιατι χρησιμοποιειτε η μονωση απο το ομοαξωνικο,αυτο που αναφερεσε πωλειτε και στα ηδη αλιειας σε διαφορα μεγεθη αναλογα το στριφταρι!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:29 #492 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
τις πιο πολλες τσιπουρες που εχω πιασει εγω παντος τις εχω πιασει με με διπλαρι με αγκιστρι chinu 2-1 με μονοδολια πανω ενω σε μοναγιστρο δεν ετρωγαν με τιποτα , ισως θα μου πειτε ειναι κουλο στην αρχη και γω με μοναγκιστρο πηγα αλλα στα ψαρια απο οσο ξερω δεν ηπαρχουν κανονες και οι τσιπουρες τρωνε παντου και πουθενα μονο στα φρενα εχω λιγο θεμα αν και εγς τις εβγαλα με σφιχτα φρενα αλλα τωρα που επαμαθα και απο τον φιλο τον Ευτυχη για τα ανοικτα φρενα θα το παλεψω :victory:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:33 #493 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Τις τσιπουρες Ευβοια τις εβγαλα οχι τρελα πραγματα των 700 800 γραμ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:33 #494 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Thanos έγραψε: τις πιο πολλες τσιπουρες που εχω πιασει εγω παντος τις εχω πιασει με με διπλαρι με αγκιστρι chinu 2-1 με μονοδολια πανω ενω σε μοναγιστρο δεν ετρωγαν με τιποτα , ισως θα μου πειτε ειναι κουλο στην αρχη και γω με μοναγκιστρο πηγα αλλα στα ψαρια απο οσο ξερω δεν ηπαρχουν κανονες και οι τσιπουρες τρωνε παντου και πουθενα μονο στα φρενα εχω λιγο θεμα αν και εγς τις εβγαλα με σφιχτα φρενα αλλα τωρα που επαμαθα και απο τον φιλο τον Ευτυχη για τα ανοικτα φρενα θα το παλεψω :victory:

Σε αλανιαρες αναφερεσαι θανο η σε κλουβισιες;Ρωταω γιατι οι κλουβισιες πεφτουν οπου βρουν συνηθως και ισως γι'αυτο πιαστηκαν σε διπλαρια!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:41 #495 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
αλανια ηταν αυτες γιατι εκει που ιχα παει δεν ηταν κοντα κανα κλουβι αλλα αλλη μερα που χα παει δεν τσιμπαγε τιποτα και αλλεσ μερες απλα παιζανε μαζι μου και ξεζουμιζαν τον μονοδολι μου :-

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:42 #496 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
οπως ειπα σε μοναγκιστρο τιποτα ουτε που πηγεναν κοντα ..... νεκρα στο καλαμι ειπα να βαλω διπλαρι και επιασα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:49 #497 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Thanos έγραψε: οπως ειπα σε μοναγκιστρο τιποτα ουτε που πηγεναν κοντα ..... νεκρα στο καλαμι ειπα να βαλω διπλαρι και επιασα

μηπως ο τοπος ειχε φυκιαδες και κρυβοταν σε αυτες το μονοδολι σου,οταν χρησιμοποιησες συρομενη αρματωσια;

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 11:57 #498 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να τον ακουτε τον Ευτυχη,γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει εξελιχθει,σε κορυφαιο τσιπουροκυνηγο! :good:


Φίλε Θάνο,

Με τη φόρα που έχει πάρει, ο πρώην σμήναρχος και νυν τσιπουροκυνηγός, για το γνωστό Ευτύχη μιλάω, σε λίγο καιρό οι Κρητικοί μόνο έτσι θα βλέπουν τσιπούρα:




:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kostas genikis, ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 12:03 #499 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Danton (Δημήτρης) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να τον ακουτε τον Ευτυχη,γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει εξελιχθει,σε κορυφαιο τσιπουροκυνηγο! :good:


Φίλε Θάνο,

Με τη φόρα που έχει πάρει, ο πρώην σμήναρχος και νυν τσιπουροκυνηγός, για το γνωστό Ευτύχη μιλάω, σε λίγο καιρό οι Κρητικοί μόνο έτσι θα βλέπουν τσιπούρα:




:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

χαχαχαχαχαχα!Μονο που θα πρεπει ολοι οι χανιωτες να τρεχουν στο Ηρακλειο στο ενυδρειο να τις δουν Γιατρε μου!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 14:42 #500 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Thanos έγραψε: οπως ειπα σε μοναγκιστρο τιποτα ουτε που πηγεναν κοντα ..... νεκρα στο καλαμι ειπα να βαλω διπλαρι και επιασα

μηπως ο τοπος ειχε φυκιαδες και κρυβοταν σε αυτες το μονοδολι σου,οταν χρησιμοποιησες συρομενη αρματωσια;

Se kapia simia exei fikiades alla oxi poli megales den kserw giati den pigenan kai sto diplari sto panw agistri pianodan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.241 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection