Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

23/07/2012 21:01 #501 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
αμα εισαι ηλεκτρολογος ,εισαι............παιδια να φανταστητε πως ακομα και οι ειδοποιητες του θοδωρη ειναι ιδιοκατασκευη με ledακια.τωρα πρεπει να σκεφτεται πως θα βαλει λαμπα στο αγκιστρι για να φαινεται το δολωμα μες το νερο την νυχτα.......χαχαχαχα.για σου ρε φιλαρακι ηλεκτρολογε με τα ωραια σου :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 23:09 #502 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

John έγραψε: Φιλε Ευτιχη Στο 5αρι δε στομωνει με το μανακι.καθετε ΤΕΛΙΑ επανω στο αγγιστρι.συγνωμη δεν το τοποθετησα σωστα στο κειμενο αυτο π ηθελα να πω.εαν δεν βαλω σισσι και βαλω πανω στη μανα στριφταροπαραμανα για να ψαρεψω με μονο η και με διπλαρι τοτε βαζω συρομενο.εχεις δικαιο το σισσι το σταθεροποιει


Για να μαζί ειλικρινής προτιμώ ασσους για να αποφεύγω λιγδες κ μικροψαρα και απο προσωπική εμπειρία δε μου στέκεται καλα το μανακι στο 5 αρι αλλα αυτο είναι θέμα βολεψης του καθενός επίσης με τα παραμαλλα τα μακριά στις σερφαδικες καταστάσεις ότι εξάρτημα κ αν χρησιμοποιήσεις πιστεύω σε συρομενες η σταθερές αρματωσιες το κοκορέτσι δε το γλιτωνεις , φιλικά πάντα , Ευτυχης



ευτυχη πιστευω οτι μπορεις να το γλιτωσεις το (κοκορετσι) τοποθετοντας μετα το στριφταρι σε συρωμνη αρματωσια εναν αποστατη καουτσουκ ειναι σαν μονωση απο κλωδιο ενα πραγμα πως το λενε δεν ξερω αλα κανει δουλεια και εισαι παντα καθαρος οταν βγαινεις


Μαλλον τα σαλβανότι λές Θοδωρα , αυτα χρησιμοποιώ και εγώ απλά οταν οι συνθήκες είναι ακραίες όπως αναφέρθηκε και πρίν σίγουρα τα μπλεξίματα σε παρα πολύ μακριά παράμαλλα είναι στο πρόγραμμα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 23:16 #503 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Danton (Δημήτρης) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να τον ακουτε τον Ευτυχη,γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει εξελιχθει,σε κορυφαιο τσιπουροκυνηγο! :good:


Φίλε Θάνο,

Με τη φόρα που έχει πάρει, ο πρώην σμήναρχος και νυν τσιπουροκυνηγός, για το γνωστό Ευτύχη μιλάω, σε λίγο καιρό οι Κρητικοί μόνο έτσι θα βλέπουν τσιπούρα:




:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

χαχαχαχαχαχα!Μονο που θα πρεπει ολοι οι χανιωτες να τρεχουν στο Ηρακλειο στο ενυδρειο να τις δουν Γιατρε μου!



ΧΑχαχαχ κι όμως υπάρχει τόπος που είναι κάπως έτσι , καναδυο φορές που το μοιραστηκα βγάλανε τις μισες λιγδες έξω .. Απο μένα δέν κινδυνέυουν καθόλου μην ανησυχείτε τις προστατευω και τις αγαπώ , ερωτευμένος γαρ μαζί τους κάργα !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), kostas genikis, Γιώργος Βασιλακης, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ, ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 16:10 #504 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Το να βαλεις φωσφορακι συρομενο στο παραμαλο (μονοαγκιστρο με sissy) ειναι αποτρεπτικο για την χρυσοφρυδα?




Υ.Γ. Για να μην ξαναγραφω την ιδια ερωτηση οποιος μπορει ας μου πει και για την μουρμουρα !!! :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 16:14 #505 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
καποιο φλοατ στο παραμαλο εννοεις Σταυρο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 16:31 #506 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Οχι εννοω τις μικρες πρασινες φωσφωρουχες χαντρες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 16:54 #507 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Kαταλαβα εγω προσωπικα δεν θα το εβαζα ειναι λιγο περιεργο ψαρι η τσιπουρα!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/07/2012 18:24 #508 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Εχει δικιο νομιζω ο Θανασηs,οσο πιο απλη τοσο πιο καλα.
Εγω βεβαια χρησιμοποιω χαντρεs στην αρματωσια μου.Συγκεκριμενα,πριν το στριφταρι και μετα το συρομενο βαρυδι βαζω, χαντρα-σαλβανοτι-χαντρα-σαλβανοτι-χαντρα-στριφταρι.Πιο πολυ για να κραταει σε μια σχετικη αποσταση το παραμαλο απο τη μανα!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος, Ευτύχης Κουβαράκης, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 01:22 #509 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
φιλε σταυρο δοκιμασε να βαλεις φωσφοριζουσα χαντρα και ειδικα σε σερφ κατασταση !
μετα δοκιμασε καποιο φλοατ φωσφοριζων !
ισως να αναρωτηθεις μηπως θα επρεπε να τα ειχα δοκιμασει απο καιρο !
το μεγεθος να ξερεις εχει σημασια καποια μεγαλη χαντρα μπορει να ειναι αποτρεπτικη ενω
καποια μικρη μπορει να δινει και μια πολυ ωραια φυσικη κινηση στον δολω και να το κανει
ακαταμαχητο στο να το τιμηση καποια κυρια !
επειδη ειναι απο τα αξεσουαρ που εχω παντα μαζι μου ποτε δεν με εχουν αφησει την εντυπωση
οτι τσαμπα τα λεφτα η το καλοπιασμα της πεθερας μου για καποιες χαντρες οι πουλιες !
για τις μουρμουρες που ρωτας προτιμησε να μην ειναι φωσφοριζουσα η χαντρα αλλα να εχει
εντονο φυσικο χρωμα !αυτα τα λιγα απο δικιες μου εμπειριες !

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος(crazy), Σταύρος, ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 10:11 #510 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Φιλε Δημητρη και Κωστα ευχαριστω για της απαντησεις σας!!!Φιλε Κωστα την χαντρα την αφηνεις εντελως ελευθερη ή βαζεις stopper καποια εκατοστα πριν το δωλωμα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.295 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection