- Δημοσιεύσεις: 1424
- Μου αρέσει που έλαβε 2200
ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ έγραψε: καταλαβες ποιο λεω φιλε γιωργο? σαν θερμοκολητηκο ενα πραγμα και καθετε πανω στο στριφταρι και σου δίνει μεγαλύτερη αποσταση απο το σισι και το βαριδιο που κρεμεται ομοαξονικο δεν ειναι παντος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σε αλανιαρες αναφερεσαι θανο η σε κλουβισιες;Ρωταω γιατι οι κλουβισιες πεφτουν οπου βρουν συνηθως και ισως γι'αυτο πιαστηκαν σε διπλαρια!Thanos έγραψε: τις πιο πολλες τσιπουρες που εχω πιασει εγω παντος τις εχω πιασει με με διπλαρι με αγκιστρι chinu 2-1 με μονοδολια πανω ενω σε μοναγιστρο δεν ετρωγαν με τιποτα , ισως θα μου πειτε ειναι κουλο στην αρχη και γω με μοναγκιστρο πηγα αλλα στα ψαρια απο οσο ξερω δεν ηπαρχουν κανονες και οι τσιπουρες τρωνε παντου και πουθενα μονο στα φρενα εχω λιγο θεμα αν και εγς τις εβγαλα με σφιχτα φρενα αλλα τωρα που επαμαθα και απο τον φιλο τον Ευτυχη για τα ανοικτα φρενα θα το παλεψω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
μηπως ο τοπος ειχε φυκιαδες και κρυβοταν σε αυτες το μονοδολι σου,οταν χρησιμοποιησες συρομενη αρματωσια;Thanos έγραψε: οπως ειπα σε μοναγκιστρο τιποτα ουτε που πηγεναν κοντα ..... νεκρα στο καλαμι ειπα να βαλω διπλαρι και επιασα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
χαχαχαχαχαχα!Μονο που θα πρεπει ολοι οι χανιωτες να τρεχουν στο Ηρακλειο στο ενυδρειο να τις δουν Γιατρε μου!Danton (Δημήτρης) έγραψε:
ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να τον ακουτε τον Ευτυχη,γιατι τον τελευταιο καιρο,εχει εξελιχθει,σε κορυφαιο τσιπουροκυνηγο!
Φίλε Θάνο,
Με τη φόρα που έχει πάρει, ο πρώην σμήναρχος και νυν τσιπουροκυνηγός, για το γνωστό Ευτύχη μιλάω, σε λίγο καιρό οι Κρητικοί μόνο έτσι θα βλέπουν τσιπούρα:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Se kapia simia exei fikiades alla oxi poli megales den kserw giati den pigenan kai sto diplari sto panw agistri pianodanΘΑΝΟΣ έγραψε:
μηπως ο τοπος ειχε φυκιαδες και κρυβοταν σε αυτες το μονοδολι σου,οταν χρησιμοποιησες συρομενη αρματωσια;Thanos έγραψε: οπως ειπα σε μοναγκιστρο τιποτα ουτε που πηγεναν κοντα ..... νεκρα στο καλαμι ειπα να βαλω διπλαρι και επιασα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD