- Δημοσιεύσεις: 63
- Μου αρέσει που έλαβε 12
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αν ειναι φωσφοριζων στοπερ κοντα στον δολω !αν ειναι απλο φλοατ παλι με στοπερ λιγαα εκατοστα μακρια αν ειναι φοσφωριζων το φλοατ και αυτο κοντα στον δολω!Σταύρος έγραψε: Φιλε Δημητρη και Κωστα ευχαριστω για της απαντησεις σας!!!Φιλε Κωστα την χαντρα την αφηνεις εντελως ελευθερη ή βαζεις stopper καποια εκατοστα πριν το δωλωμα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?
Ευχαριστώ ....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?
Ευχαριστώ ....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
το γραφει εδω φιλεΕυτύχης Κουβαράκης έγραψε:
Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?
Ευχαριστώ ....
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΟΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ , ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΤΗΣ !
Φίλε μου , πες μας και το ονομα σου για να σε αποκαλουμε καπως , δεν υπάρχουν κανόνες και στανταρ στο ψαρεμα της , αλλη μερα σε αλλους τοπους τρωνε διαφορετικα πραγματα , αγαπα το μονοδολι οσο και τον αμερικανο , πιανονται με σαρδελες οσο και με μπιγκατινι , αλλη μερα θελουν φαραω αλλη τσουτσουνι και παει λεγοντας .. Αν μπεις στη διαδικασια του ψαρεματος της ξεχνα ολα τα αλλα και οπως εχω ξαναπει καλη απεξαρτηση ..
Προσωπικα τις ψαρευω με κυκλικα γιατι θελω να γυρνω τα μικροτερα ψαρια που τυχον πιαστουν , πισω σωα και αβλαβη οτα ψαρευω με chinu δε πεφτω σε κανενα ψαρεμα μου κατω απο ασσους ..Ολα ειναι εν μερη υποκειμενικα ..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD