Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

10/08/2012 11:16 #521 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ωραία ευχαριστώ φίλε...
Σήμερα το βραδάκι θα πάω για ψάρεμα για τσιπούρες...
τι δόλωμα να πάρω ? Επίσης εγώ ρίχνω το καλάμι μέσα και βάζω κουδουνάκι..... καλό είναι αυτό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 14:10 #522 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
μονοδολι- αμερικανω-ακροβατη ριχνε το καλαμι μεσα και περημενε οταν ακουσεις κουδουνακι η τα φρενα
του μηχανισμου αναλαμβανεις δραση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 16:27 #523 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
το δόλωμα για την τσιπούρα να το αφήνω να πάει στον πάτο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 21:32 #524 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
φιλε τι εγινε επιασεσ τιποτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2012 09:58 #525 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Έναν σκορπιό φίλε 100gr
με δόλωμα γαύρο σε πολυάγκιστρο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2012 10:07 #526 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Λοιπόν παιδιά για την τσιπούρα χρησιμοποιώ γαύρο ή σαρδέλα σε πολυάγκιστρο....
αλλά δεν έχω καταλάβει κάτι ... θα πρέπει να έχω και βαρίδι μαζί ? ή όχι επειδή η σαρδέλα πάει από μόνη της κάτω...
επίσης θα πρέπει να το ρίχνω στον πάτο το δόλωμα ???
ευχαριστώ.


Φιλικά,
Γιώργος...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2012 11:07 - 11/08/2012 11:07 #527 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
βαλε γαυρο(2 -3 μαζι)
οχι βαρυδι

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2012 20:29 #528 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ωραία χωρίς βαρίδι δηλαδή ..
όταν όμως το ρίχνω το καλάμι να αφήνω την πετονιά να πάει στον πάτο ??? ή να κλείνω κατευθείαν για να πάει μόνο του (μέχρι εκεί που θα πάει) ??????

Ευχαριστώ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/08/2012 04:18 - 15/08/2012 04:21 #529 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας

Ψαράς έγραψε: Ωραία χωρίς βαρίδι δηλαδή ..
όταν όμως το ρίχνω το καλάμι να αφήνω την πετονιά να πάει στον πάτο ??? ή να κλείνω κατευθείαν για να πάει μόνο του (μέχρι εκεί που θα πάει) ??????

Ευχαριστώ...


ριχνεις -κλεινεις και με τα μποσικα της βολης αφηνεις να πατωσει(αν εχει μεγαλο βαθος)
αν δεν εχει μεγαλο βαθος ριχνεις και αφου πατωσει τεντωνεις τα μποσικα

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/08/2012 10:35 #530 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ωραία ευχαριστώ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.222 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection