Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

26/07/2012 10:19 #511 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
εγω προσωπικα βαζω μονο μια χαντρα κατω απο το sissy για να μην τραυματιστει ο κομπος (η χαντρα μικρη φωσφοριζε)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 20:22 #512 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
το φλοουτινγκ το φωσφοριζων κανει θαύματα. απο προσωπικη εμπειρια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 21:39 #513 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

Σταύρος έγραψε: Φιλε Δημητρη και Κωστα ευχαριστω για της απαντησεις σας!!!Φιλε Κωστα την χαντρα την αφηνεις εντελως ελευθερη ή βαζεις stopper καποια εκατοστα πριν το δωλωμα?

αν ειναι φωσφοριζων στοπερ κοντα στον δολω !αν ειναι απλο φλοατ παλι με στοπερ λιγαα εκατοστα μακρια αν ειναι φοσφωριζων το φλοατ και αυτο κοντα στον δολω!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/08/2012 19:30 #514 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?

Ευχαριστώ ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/08/2012 22:49 - 09/08/2012 22:50 #515 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας

Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?

Ευχαριστώ ....


www.psarema.gr/forum/114-%CE%A8%CE%AC%CF...%81%CE%B1%CF%82.html :tr_hi:

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/08/2012 23:05 #516 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας

Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?

Ευχαριστώ ....


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΟΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ , ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΤΗΣ !
Φίλε μου , πες μας και το ονομα σου για να σε αποκαλουμε καπως , δεν υπάρχουν κανόνες και στανταρ στο ψαρεμα της , αλλη μερα σε αλλους τοπους τρωνε διαφορετικα πραγματα , αγαπα το μονοδολι οσο και τον αμερικανο , πιανονται με σαρδελες οσο και με μπιγκατινι , αλλη μερα θελουν φαραω αλλη τσουτσουνι και παει λεγοντας .. Αν μπεις στη διαδικασια του ψαρεματος της ξεχνα ολα τα αλλα και οπως εχω ξαναπει καλη απεξαρτηση ..
Προσωπικα τις ψαρευω με κυκλικα γιατι θελω να γυρνω τα μικροτερα ψαρια που τυχον πιαστουν , πισω σωα και αβλαβη οτα ψαρευω με chinu δε πεφτω σε κανενα ψαρεμα μου κατω απο ασσους ..Ολα ειναι εν μερη υποκειμενικα ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 08:02 #517 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ονομάζομαι Γιώργος ....
Μήπως ξέρεις στο περίπου τί νούμερο αγκίστρι θέλουν?
Ευχαριστώ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 09:12 #518 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Ψαράς έγραψε: Καλησπέρα ,
Ποιό πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο δόλωμα για να πιάσεις τσιπούρα?
Επίσης τι αγκίστρι πρέπει να έχεις?

Ευχαριστώ ....


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΟΛΩΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ , ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ ΣΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΤΗΣ !
Φίλε μου , πες μας και το ονομα σου για να σε αποκαλουμε καπως , δεν υπάρχουν κανόνες και στανταρ στο ψαρεμα της , αλλη μερα σε αλλους τοπους τρωνε διαφορετικα πραγματα , αγαπα το μονοδολι οσο και τον αμερικανο , πιανονται με σαρδελες οσο και με μπιγκατινι , αλλη μερα θελουν φαραω αλλη τσουτσουνι και παει λεγοντας .. Αν μπεις στη διαδικασια του ψαρεματος της ξεχνα ολα τα αλλα και οπως εχω ξαναπει καλη απεξαρτηση ..
Προσωπικα τις ψαρευω με κυκλικα γιατι θελω να γυρνω τα μικροτερα ψαρια που τυχον πιαστουν , πισω σωα και αβλαβη οτα ψαρευω με chinu δε πεφτω σε κανενα ψαρεμα μου κατω απο ασσους ..Ολα ειναι εν μερη υποκειμενικα ..

το γραφει εδω φιλε

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 10:45 #519 από Ψαράς
Απαντήθηκε από Ψαράς στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
ναι αλλά τι νούμερο είναι αυτά????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2012 11:00 #520 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: Το ψάρεμα της τσιπούρας
τα αγγιστρια αρχιζουν απο το 16, 14, 12, 10, 8, 7, περιπου και παει δεν ξερω και εγω.

οταν λει ασσο ο φιλος Ευτυχης εννοει 1, 1/0, 2/0 και παει λεγοντας

τα πραγματικα μεγεθει τα το αναγραφετε πανω στο κουτακι. αν πας σε ενα καταστημα και δεις θα καταλαβεις.

αναλογος του θηραματος και του μεγεθους βαζεις τα αναλογα αγγιστρια!!!!

παραδειγμα δεν ψαρευεις ψαρια με δοντια (σαργους, τσιπουρες κτλ) με λεπτα μαλακά αγγιστρια αλλα με χοντρα σκληρα. τα chinu και porto chinu ειναι καλα για τα ψαρια με δοντια.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.355 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection