Καλησπέρα,
Σήμερα το μενού είχε τσιπούρες περίπου 20 εκ μέγεθος, φαίνεται ότι κάποιο κοπαδάκι επισκέφθηκε τον τόπο που ψάρευα και παραθέτω τα παρακάτω προς σχολιασμό μιας και δεν είναι πολύς καιρός που ψαρεύω με την Εγγλέζικη τεχνική.
Μάνα 0,16 της Dragon χρώματος καφέ (κάνει εύκολα τούφες, δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους)
Παράμαλο 0,14 FC της Owner
Αγκίστρι Νο 10 της Owner 50045
Βάθος 2,90 μήκος παράμαλου 1,80 και ψαρεύω στα 2 μέτρα βάθος, δηλ έχω τον φελλό (2+1) δίπλα στην θηλιά και μεσολαβούν τα βαριδάκια.
Μαλαγρώνω μόνο με μπιγκατίνι. Δολώνω το μπιγκατίνι ένα περαστό στο κοτσάνι του αγκιστριού και ένα περαστό επιδερμικά στην καμπύλη (να κάνει L) γιατί είχα κάποια τσιμπήματα που μου είχαν ρουφήξει τα ψάρια το κρεμαστό (πιθανόν μικρόψαρα).
Ρεύμα από την πλάτη μου και δεξιά, παρασέρνει τον φελλό ελαφρά προς τα δεξιά.
Παίρνω βουλιάγματα από τον φελλό και στο κάρφωμα τίποτα (είναι δεδομένο ότι παίρνω τα μπόσικα). Βγάζοντας το αγκίστρι προσέχω ότι το ψάρι παίρνει το μπιγκατίνι του που έχω περάσει στο κοτσάνι από την άκρη και το μετακινεί προς τα πάνω, το βρίσκω στην πετονιά της μάνας. Θεώρησα ότι μάλλον το πιπιλάει και γι' αυτό μετακινείται. Είναι σωστό;
Με τα πολλά αποφάσισα να πειραματιστώ και άφησα τον φελλό να βουλιάξει 2-3 δευτερόλεπτα, ξαναβγήκε επάννω, τον ξανάφησα να βουλιάξει και η τσιπούρα αγκιστρώθηκε μόνη της. Αυτό συνέβει κάμποσες φορές, το ένα στα 4 πετάγματα έβγαζε ψάρι, στα υπόλοιπα 3 το αγκίστρι έβγαινε με το μισό μπιγκατίνι επάνω.
Σκέφτηκα ότι τρώνε δύσκολα και πειραματίστηκα δολώνοντας 2-3 μπιγκατίνι κρεμαστά στην καμπύλη του αγκιστριού και κανένα στο κοτσάνι.
Τότε τις τσάκισα, 10 τσιπούρες περίπου ισομεγέθεις στα 20εκ. χωρίς να καρφώνω, αφήνοντάς τες να παίξουν και να καρφωθούν μόνες τους. Σημειωτέον ότι όλες ήταν καρφωμένες στό πάνω χείλος εκτός από μία που το είχε καταπιεί.
Παρακαλώ τα σχόλιά σας ωσ το τι μπορεί να έκανα λάθος ή αν θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.
Με εκτίμηση
Θοδωρής