Ερώτηση Το ψάρεμα της τσιπούρας

27/08/2012 08:07 #531 από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΑΡΙΣΤΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
τρωνε λες και κανουν δίαιτα και φτυνουν σαν κακομαθημένοι χιμπατζιδες τι εχουν παθει αυτες οι τσιπουρες? δεν πειραζει ομως θα τα πουμε το χειμωνα που θα πεσουν πείνες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/08/2012 10:54 #532 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Ενα δολωμα, που δουλευει τωρα καλα, ειναι η πορφυρα.. Δεν ξερω αν ειναι η εποχη της, παντως εχω επιτυχιες.
Οπως και ψυχα απο μυδι.. Βεβαια, οχι φοβερες καταστασεις, ομως λιγα ψαρια βγαινουν..
Δολωματα, που παντα εβγαζαν ψαρια..
Γενικα, τσιμπουν χωρις πολυ ορεξη, και νταλα μεσημερι....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2012 14:35 #533 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
μανα 35
παραμαλο 25 αγγιστρι 4
αρματωσια με μολυβι ελιά συρόμενη
δόλωμα??? εγω λεω ντοπιο μονοδολι και λιγα εισαγωγής
ωρα πρωι? μεσημέρη η απογευμα προς βράδι???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2012 14:49 #534 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Αν πάς να δολώσεις μονοδόλι σε 4άρι αγγίστρι το πιο πιθανό είναι να σου σπάσει η να μην το δολώσεις σωστά . Δοκίμασε πιο μεγάλο αγγίστρι κατα προτίμηση 1 ή 2 με μεγάλη νούλα και αρπάδι που καρφώνει σαν διάολος .
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2012 20:45 #535 από konstantinos
Απαντήθηκε από konstantinos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Σωστος ο Σπυρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2012 21:06 #536 από παναγιωτης caster
Απαντήθηκε από παναγιωτης caster στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
μπερδέφτικα 2 ηθελα να πω αλλα να σου πω και οτι το ντοπιο δολώνεται σπασμενο και πρεπει να φευγουν τα υγρά του σε αντίθεση με το εισαγωγής...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2013 11:56 #537 από Thanos
Απαντήθηκε από Thanos στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
παιδια να ρωτησω αν το βραδυ που παω να ψαρεψω δεν εχει φεγγαρι θα μπορουσα να βαλω ενα μολυβι φωσφορου?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/08/2013 21:14 #538 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
Καλησπέρα,

Σήμερα το μενού είχε τσιπούρες περίπου 20 εκ μέγεθος, φαίνεται ότι κάποιο κοπαδάκι επισκέφθηκε τον τόπο που ψάρευα και παραθέτω τα παρακάτω προς σχολιασμό μιας και δεν είναι πολύς καιρός που ψαρεύω με την Εγγλέζικη τεχνική.
Μάνα 0,16 της Dragon χρώματος καφέ (κάνει εύκολα τούφες, δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους)
Παράμαλο 0,14 FC της Owner
Αγκίστρι Νο 10 της Owner 50045
Βάθος 2,90 μήκος παράμαλου 1,80 και ψαρεύω στα 2 μέτρα βάθος, δηλ έχω τον φελλό (2+1) δίπλα στην θηλιά και μεσολαβούν τα βαριδάκια.
Μαλαγρώνω μόνο με μπιγκατίνι. Δολώνω το μπιγκατίνι ένα περαστό στο κοτσάνι του αγκιστριού και ένα περαστό επιδερμικά στην καμπύλη (να κάνει L) γιατί είχα κάποια τσιμπήματα που μου είχαν ρουφήξει τα ψάρια το κρεμαστό (πιθανόν μικρόψαρα).
Ρεύμα από την πλάτη μου και δεξιά, παρασέρνει τον φελλό ελαφρά προς τα δεξιά.
Παίρνω βουλιάγματα από τον φελλό και στο κάρφωμα τίποτα (είναι δεδομένο ότι παίρνω τα μπόσικα). Βγάζοντας το αγκίστρι προσέχω ότι το ψάρι παίρνει το μπιγκατίνι του που έχω περάσει στο κοτσάνι από την άκρη και το μετακινεί προς τα πάνω, το βρίσκω στην πετονιά της μάνας. Θεώρησα ότι μάλλον το πιπιλάει και γι' αυτό μετακινείται. Είναι σωστό;
Με τα πολλά αποφάσισα να πειραματιστώ και άφησα τον φελλό να βουλιάξει 2-3 δευτερόλεπτα, ξαναβγήκε επάννω, τον ξανάφησα να βουλιάξει και η τσιπούρα αγκιστρώθηκε μόνη της. Αυτό συνέβει κάμποσες φορές, το ένα στα 4 πετάγματα έβγαζε ψάρι, στα υπόλοιπα 3 το αγκίστρι έβγαινε με το μισό μπιγκατίνι επάνω.
Σκέφτηκα ότι τρώνε δύσκολα και πειραματίστηκα δολώνοντας 2-3 μπιγκατίνι κρεμαστά στην καμπύλη του αγκιστριού και κανένα στο κοτσάνι.
Τότε τις τσάκισα, 10 τσιπούρες περίπου ισομεγέθεις στα 20εκ. χωρίς να καρφώνω, αφήνοντάς τες να παίξουν και να καρφωθούν μόνες τους. Σημειωτέον ότι όλες ήταν καρφωμένες στό πάνω χείλος εκτός από μία που το είχε καταπιεί.
Παρακαλώ τα σχόλιά σας ωσ το τι μπορεί να έκανα λάθος ή αν θα μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.

Με εκτίμηση
Θοδωρής
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2015 13:46 #539 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας
επιανα τον μαη μεγαλες και τωρα τιποτα, μονο κατι λιγδες.μηπως δεν ψαρευονται απο ακτη τον χειμωνα;μεχρι τον νοεμβριο ειχα καποιες επιτυχιες.ισως οταν γεννανε να τραβανε για τα βαθεια.εχει καποιος φιλος καποια αλλη εμπειρια ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2016 13:23 #540 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το ψάρεμα της τσιπούρας

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.302 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection